Passengers are preferring the quality of our services, especially for the flexibility and customer-oriented care we have developed since day one. We have the pleasure of offering not only a transportation facility but also an added value for the local communities in the neighborhood of our stations. Throughout one decade, we have offered our customers more than means of transport; we have offered the possibility of communicating with us.
SUGESTII ȘI SESIZĂRI
Uncategorised
Hits: 22667
Modalităţi de transmitere a sugestiilor:
1.printr-un mesaj, expediat direct la adresa de email: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.;
2.prin poştă la sediul TFC: Calea Buzești Nr. 63-69, Et 1, Ap 2, Sector 1, Bucuresti;
3.completând în Jurnalul Călătorului, aflat la fiecare dintre casele de bilete TFC.
4.Sesizările privind nerespectarea Regulamentului (CE) nr. 782/2021, în legătură cu serviciile de transport, privind drepturile și obligațiile călătorilor din transportul feroviar, cu asigurarea unor servicii corespunzătoare în relațiile cu călătorii, se fac prin poștă la adresa București, Calea Griviței nr. 393, cod 010719, sector 1 sau prin poșta electronică la adresa de e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..