Călătorii ne aleg pentru calitatea serviciilor oferite și mai ales pentru flexibilitatea și orientarea către client pe care le-am avut înca din prima lună de funcționare. Avem placerea să ne mândrim cu oferirea nu doar a unui servciu de transport ci și cu aportul pentru comunitățile locale pe secțiile pe care le deservim. De-a lungul celor 10 ani le-am oferit călătorilor noștri mai mult decât un mijloc de transport, le-am oferit posibilitatea de a comunica direct cu noi.
SUGESTII ȘI SESIZĂRI
Uncategorised
Accesări: 21437
Modalităţi de transmitere a sugestiilor:
1.printr-un mesaj, expediat direct la adresa de email: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.;
2.prin poştă la sediul TFC: Calea Buzești Nr. 63-69, Et 1, Ap 2, Sector 1, Bucuresti;
3.completând în Jurnalul Călătorului, aflat la fiecare dintre casele de bilete TFC.
4.Sesizările privind nerespectarea Regulamentului (CE) nr. 782/2021, în legătură cu serviciile de transport, privind drepturile și obligațiile călătorilor din transportul feroviar, cu asigurarea unor servicii corespunzătoare în relațiile cu călătorii, se fac prin poștă la adresa București, Calea Griviței nr. 393, cod 010719, sector 1 sau prin poșta electronică la adresa de e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..