Petiții și sesizări

Modalităţi de transmitere a petițiilor

1. Prin formularul aflat mai jos pe această pagină;

2. Prin poştă la sediul TFC: Calea Buzești Nr. 63-69, Et 1, Ap 2, Sector 1, Bucuresti;

3. Completând în Jurnalul Călătorului, aflat la fiecare dintre casele de bilete TFC;

Cele mai frecvente întrebări

Banii au fost retinuti si biletul netransmis pe email
Acest mesaj apare pentru ca plata nu a fost finalizata, prin urmare banii au fost doar blocati pe card, iar biletul nu a fost emis.
In urmatoarele zile lucratoare banii vi se vor debloca in functie de banca emitenta a cardului folosit la achizitionarea biletului.

Formular petiții

Petiţiile anonime sau cele în care nu sunt trecute datele de identificare a petiţionarului nu se iau în considerare şi se clasează (art. 7 din OG nr. 27/2002 privind reglementarea activităţii de soluţionare a petiţiilor cu modificarile ulterioare).

Pentru a înregistra petiția dumneavoastră este necesar să completaţi corect si complet câmpurile formularului de mai jos.

Mesajul dumneavoastră va fi expediat în mod automat, după bifarea campurilor obligatorii și apăsarea butonului “Trimite”.

Termenul maxim de răspuns la sesizările dumneavoastră este de 30 de zile de la depunerea tuturor documentelor necesare unei clarificări a situaţiei.
4. Sesizările privind nerespectarea Regulamentului (CE) nr. 782/2021, în legătură cu serviciile de transport, privind drepturile și obligațiile călătorilor din transportul feroviar, cu asigurarea unor servicii corespunzătoare în relațiile cu călătorii, se fac prin poștă la adresa București, Calea Griviței nr. 393, cod 010719, sector 1 sau prin poșta electronică la adresa de e-mail: passengersrights@afer.ro.